تصاویر بچه های شهربیجار

به نام خدا

سلام در این صفحات میخوام چند تا از تصاویر خودمو و دوستامو قرار بدم . شاید بعدا(چند سال دیگه😆) دوباره اونارو دیدیم و یکم شاد شدیم.

مهران و اسحاق ، سد شهربیجار
مهران و اسحاق

در این مهران سمت راست هست و پیراهن قرمز پوشیده و منم که نشستم و درحال سلفی گرفتن هستم. 
این تصویر در ۲۰۱۹/۰۴/۲۷ گرفته شده و ساعت هم ۱۷/۰۵ هست.
در ضمن اینجا سد شهربیجار هست. 







اسحاق شهیدانی ، مهران محمدی ، شایان محمدی
اسحاق و مهران و شایان

این تصویر مربوط به ۲۰۱۹/۰۳/۲۹ هست و ساعت هم ۱۵/۴۰ هست. 
من دارم عکس میگیرم و اونایی هم که روی کوتام نشستن مهران محمدی و شایان محمدی هستن .
 البته فامیل نزدیک نیستن و فقط یه تشابه اسمی هستش. 
اینجایی هم که عکس گرفتم باغ من هست البته نه همش یه مقدارش.






اسحاق و پژمان عزیزاده
پژمان و اسحاق

این تصویر  مربوط به امام زاده هاشم هست .
نفر سمت راست پژمان عزیزاده و نفر سمت چپ هم من هستم .
دقیق نمیدونم این عکس برا چه روزی هست ولی احتمالا سال ۹۷ هست .
البته اینم یادم هست که بیرون امامزاده نشتیم و با دو تا از دوستای پژمان پاستو بازی کردیم . ساعت هم بنظرم ۸ یا ۹ شب بود. 
همون شب موقع برگشت یه سگ هم میخواست مارو بگیره البته بخواطر شیرین کاری پژمان که ....


پوریا خلیلی ، سام خلیلی
پوریا و سام

تو این عکس نفر سمت راست پوریا نظری و نفر سمت چپ هم سام خلیلی هست.

اینجا نزدیک سد شهربیجار هست و میشه گفت که روبه روی مغازه ایرج نصیری.
چندتا عکس باحال هم هستش از قلیان کشیدن پچه ها که اونم اخر میزارم.
سال ۹۷ .







این اخرین عکس هم  مربوطه به بچگی های ما ؛ احتمالا سال ۹۵ یا ۹۶ .

سمت چپ عکس مهران محمدی هست. بقیه هم از راست به چپ به ترتیب حسن صفری(پسر دهیار) ، سینا احمدی ، شهاب محمدی (پسر فریدون ، فقط سرش معلومه همون) ، پوریا نظری ، علیرضا حیدری(بخواطر سرعت گیر جلو خونشون مردم خیلی دوستشون داشتن) ، شایان محمدی(پسر فریبرز) ، عرفان جمالی( پیرهن قهوه ای) ، پژمان عزیزاده ، حسین فتحی(نوه رمضان) ، فرحان جمالی.
منم که دارم عکس میگیرم یادمه که گوشیم هواوی G630 بود که الان دوسال میشه که هاردش سوخته و بخواطر پولش درستش نکردم خخخ (۲۵۰ هزار تومن زیاده مگه نه ...) .
درزمن محمد حسین نوروزی هم صد در صد بقل دست من نشسته و داره اهنگ شاهین نجفی گوش میده. 



بچه های شهربیجار
بچه های شهربیجار

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

شهربیجار سیتی